Rekrutacja na studia podyplomowe
TERMINY REKRUTACJI
- na semestr zimowy (zajęcia od października) – trwa od 15 marca do 15 września*,
- na semestr letni (zajęcia od marca) – trwa od 15 listopada do 15 lutego*
* Rekrutacja na dany kierunek studiów prowadzona jest do momentu wypełnienia limitu miejsc ustalonego przez Rektora lub podjęcia decyzji o zakończeniu rekrutacji na ten kierunek.
WARUNKI REKRUTACJI
O przyjęcie na studia podyplomowe może ubiegać się osoba, która posiada tytuł zawodowy: licencjata, inżyniera, magistra lub równorzędny.
Nie weryfikujemy jaki kierunek studiów podyplomowych ukończył kandydat.
Rekrutacja odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń, wystarczy złożyć komplet dokumentów rekrutacyjnych. Nie przeprowadzamy egzaminów wstępnych. Wyjątek stanowi kierunek Fizjoterapia w onkologii, który kierowany jest do fizjoterapeutów.
Procedura rekrutacji na studia dla osób o szczególnych potrzebach
WYMAGANE DOKUMENTY
- wydrukowane i podpisane podanie wygenerowane ze strony e.wsz.pl – po wcześniejszej rejestracji w systemie i uzupełnieniu danych,
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej wykonana w wersji monochromatycznej (czarno-biała) oraz oryginał dyplomu do wglądu,
- jedno aktualne zdjęcie SPRAWDŹ!
- wydrukowane potwierdzenie wpłaty wpisowego,
- umowa o warunkach odpłatności za studia (wygenerowana ze strony e.wsz.pl) – w 2 egzemplarzach,
- CV + opis doświadczenia zawodowego – dotyczy wyłącznie studiów MBA w ochronie zdrowia.
Kandydaci, którzy ubiegają się o przyjęcie na studia do Wyższej Szkoły Zdrowia w Gdańsku składają dodatkowo tłumaczenie dokumentów obcojęzycznych na język polski przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości lub polskiego konsula urzędującego w państwie, w którym został wydany dokument.
Przed złożeniem dokumentów rekrutacyjnych uprzejmie prosimy o sprawdzenie, czy posiadają Państwo tłumaczenie zgodne z powyższymi wymogami.
SKŁADANIE DOKUMENTÓW
Dokumenty rekrutacyjne należy złożyć osobiście w biurze ds. promocji i rekrutacji (p. 101/p. 102) tj.: w godzinach otwarcia.
Komplet dokumentów rekrutacyjnych można również przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub przesyłki kurierskiej.