Wyzsza Szkola Zarzadzania

DIETETYKA

Sprawdź ofertę
Wyzsza Szkola Zarzadzania

KOSMETOLOGIA

Sprawdź ofertę

KOSMETOLOG - zawód z przyszłością!

Wyzsza Szkola Zarzadzania

INFORMATYKA

Sprawdź ofertę

» grafika komputerowa

» inżynieria systemów informacyjnych

» technologie mobilne

» sieci komputerowe i systemy rozproszone

Wyzsza Szkola Zarzadzania

ZARZĄDZANIE

Sprawdź ofertę

» finanse w zarządzaniu

» psychologia w zarządzaniu

» zarządzanie przedsiębiorstwem

» zarządzanie zasobami ludzkimi

» doradztwo biznesowe NOWOŚĆ

Wyzsza Szkola Zarzadzania

ADMINISTRACJA

Sprawdź ofertę

» administracja publiczna

» bezpieczeństwo publiczne

» celnictwo

Wyzsza Szkola Zarzadzania

Konkurencyjni na rynku pracy
- zwiększenie kompetencji studentów kosmetologii
Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku

Projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach umowy POWR.03.01.00-00-K409/16

Spotkanie autorskie dra Marcina Geryka w Empiku

25 maja w księgarni Empik Junior, przy ul. Marszałkowskiej 116/122 odbyło się spotkanie autorskie, promujące najnowszą książkę Pana dra Marcina Geryka pt. „Społeczna odpowiedzialność uczelni w percepcji jej  interesariuszy. Raport z badań”. W spotkaniu udział wzięli rektorzy warszawskich uczelni, wykładowcy akademiccy. Nie zabrakło również studentów żywo zainteresowanych tematyką uczelni wyższych.
Uczestnicy spotkania mieli okazję zapoznać się z problematyką badań zawartych w niniejszej książce, ale przede wszystkim zyskali możliwość bezpośredniej rozmowy z autorem. Pan dr Marcin Geryk odpowiadał na wiele pytań. Kilka z nich prezentujemy poniżej:

  • Badania, które Pan prowadził mają pionierski i oryginalny charakter. Były prowadzone długo, w różny sposób i wśród różnych grup.Proszę opowiedzieć w skrócie jak wyglądały.
  • Czy można mówić o różnicach w podejściu do odpowiedzialności społecznej w przypadku uczelni publicznych i niepublicznych?
  • Jakie działania są uznawane przez respondentów za społecznie odpowiedzialne?
  • Jakiego typu rodzaje działalności z zakresu społecznej odpowiedzialności są podejmowane przez uczelnie w Polsce?
  • Jak – w ocenie władz uczelni – do społecznej odpowiedzialności ma się marketing? Czy to może współgrać czy się „gryzie”?
  • Czy uczelnie zagraniczne inaczej niż polskie podchodzą do kwestii odpowiedzialności społecznej?
  • Komu dedykowane są wyniki Pańskich badań, do kogo są adresowane, kto może efektywnie wykorzystać wnioski z tych badań?

Spotkanie prowadził dziennikarz radiowy Pan Michał Hanczak.

Cofnij

Studia w jeden rok

Zamów informator o studiach podyplomowych.

 

Twoje imię i nazwisko

Twój adres e-mail

WSZ na Facebooku